Saturday 7 October 2017

Savage 11 Stock Options


Savage Model 14 Classic Stock Vraag Savage Model 14 Classic Stock Vraag Hi, nuut in die forum en eerste post. Hoop iemand met meer Savage ervaring dalk in staat wees om te help. Koop 'n Savage Model 14 Classic 0,308 kort aksie, met klap vloer plaat. Uitstaande geweer, baie akkuraat en pragtig gebou. Die enigste probleem vir my is dit die Monte Carlo voorraad wat ek kan nie gewoond raak aan. Dit is die eerste Monte Carlo styl voorraad ek besit, en nou besef dat ek baie verkies om 'n reguit gekam voorraad. Ek kan enige inligting oor wat aftermarket nie vind nie, of selfs fabriek aandele pas hierdie geweer. Ek wil graag 'n gelamineerde voorraad te kry, maar selfs hout sou goed wees. Boyd se kliëntediens was onseker sowel. Thanks a lot vir enige voorstelle Die ongemaklik pas van die voorraad kan verband hou met die hoogte van die omvang. Die Monte Carlo voorraad sal jou oog hoër bo die gebaar lyn sit sodat 'n stel van 'n hoër omvang rygoed 'n verskil in die manier waarop die voorraad voel om jou te maak. Goedkoper fix as 'n nuwe voorraad. Boyds ongelukkig nie in voorraad het inlaat vir DBM of klap vloer plaat model gewere. Jy sal moet dit gedoen. Ander ordentlike aandele sal jy 'n baie meer kos as 'n Boyds. Sodra my kwartiere jar kry volle genoeg 'n Boyds met die opsie checkering gaan op my woonstel agter receivered 0,35 Whelen. Bench Rest bewys die geweer, onvoorbereid bewys die man. Onder die mees streng beheerde toestande van druk, temperatuur, volume, humiditeit en ander veranderlikes, sal die organisme doen as dit goed wil. NRA lewenslank veroordeel NRA Pistol Meester, want ek was 'n jong seun het ek nog altyd wou 'n punt Weatherby. Ongelukkig is my slegte skouer kan nie meer skiet hulle magnum kalibers. Maar hul AAA graad okkerneut gee my nog 'n houtagtige. Die Savage model 14 voorraad ek gekoop het nie die Monte Carlo wang stuk, so dit sal 'n bietjie ligter wees. Dalk 'n perfekte begin vir 'n 6.5 Creed Moor jaggeweer onder 8 pond wees. My huidige Creed Moor gewigte meer as 12 pond, nie juis iets om te loop met. Ek verwag dat my 6.8 SPC II sal ook weeg minder as 8 pond. Boyds Introduces Savage A17 hardehout vervanging Stock Options Mitchell, SD - (AmmoLand) - Boyds het onlangs 'Savage A17 vervanging gunstocks in hul Classic, veertje Thumbhole, Erfenis, Platinum, Prairie Hunter, Pro Ongedierte, en Ongedierte Thumbhole ontwerpe. Die nuwe geweer uit Savage is die eerste hoë-prestasie semi-outomatiese rimfire wat spesifiek ontwerp is vir die 0,17 HMR patroon. Aan al die beskikbare voorrade en opsies van Boyds sien vir die A17 en hele lyn en jou plaasvervanger voorraad bestel vandag, besoek boydsgunstocks / A17. Ons vriende by Savage getref 'n homerun met die A17, sê Dustin Knutson, Algemene Bestuurder by Boyds, Ons weer opgewonde om nuwe produkte in te voer vir hierdie innoverende nuwe geweer. Die nuwe Savage A17 beskik oor 'n vertraagde Blow Back optrede, harde chroom bout met 'n dubbele beheer ronde voer, geval geharde ontvanger, en 'n knoppie geplunder vat. Savage is bekend vir die maak van 'n hoë-gehalte, bekostigbare gewere. Die Savage A17 is geen uitsondering nie. Boyds bied 'n wye verskeidenheid van opsies vir hul Savage A17 aandele. Dit sluit in nuwe persoonlike hout opsies, persoonlike lengte van trek, en 'n verstelbare kam. Boyds het onlangs vrygestel 8 nuwe gelamineerde hout kleur opsies, waaronder Sage, Prairie Wind, rimpeling Hout, rimpeling Forest Camo, rimpeling Blaze, rimpeling Royal Jacaranda, rimpeling Sky en rimpeling zombie. Boyds het onlangs 'n paar nuwe laser paneel opsies ook, insluitend skaal en basketweave teksture vrygestel. Boyds het nooit en sal nooit offer funksie om tred te hou met wat is trending. In plaas daarvan, Boyds soek aktief uit insette van die bedryf en hul kliënte en bied hoogs funksionele gunstock opsies om daardie behoeftes te voldoen. Die Boyds Savage A17 vervanging voorraad is 'n uitstekende voorbeeld. Boyds maak gebruik van die produk Form op hul webwerf as 'n riglyn vir voortdurend toevoeging van nuwe produkte om hul produk lyn. Boyds toewyding tot die verskaffing van hul kliënte met die mees relevante gunstocks om die veranderende behoeftes van die mark te voldoen het hulle verdien die reputasie as die owerheid vir vervanging gunstocks. Boyds is die voorste vervaardiger van hoë-gehalte hardehout gunstocks in die wêreld. 'N Amerikaner, familie besigheid geleë in Mitchell, S. D. Boyds bou meer as 100,000 verskillende fabrikate en modelle van gunstocks. Al Boyds hardehout gunstocks kan gevind word en beveel aan boydsgunstocks / A17. Oor Boyds hardehout Gunstocks: Boyds is die voorste vervaardiger van hoë-gehalte hardehout gunstocks in die wêreld. 'N Amerikaner, familie besigheid geleë in Mitchell, S. D. Boyds bou meer as 100,000 verskillende fabrikate en modelle van gunstocks geprys onder 100. Al Boyds hardehout gunstocks kan gevind word en beveel aan boydsgunstocks. gekoop presiese voorraad vir my nuwe wrede A17 reg uit die boks die voorraad het nie goed pas by die aksie en loop. tydskrif sou geen clip in 'n veilige sonder oormatige geweld. Sterkte om die mag uit op daardie stadium. nadat ek dien, geskuur en gemodifiseerde genoeg om die mag om behoorlik te pas, kry nou die aksie sal nie haal die volgende ronde. stuur my voorraad terug. nie regtig beïndruk met die vervaardiging van hierdie aandele. die goed lyk, maar is gemaak met behulp van goedkoop hardeware en CNC soos bewerking. Ek bestel 'n wrede A17, my plaaslike mules bestel 2. Ons moes albei terug te stuur. Daar was ook verskillende cut voorrade Een met 'n wye gaping, 1 kant tot kant, as die enigste ding wat dit styf hou is die voorraad. Ek is baie teleurgesteld dat hierdie produkte, Boyds Voorrade en Savage arms is nie net die vervaardiging van hierdie gemors, maar om hierdie op die rak sonder die merk van die armes craftsmenship in hul gehaltebeheer proses. Laat 'n antwoord Kanselleer antwoord New Savage 11 Scout Rifle Savage het 'n nuwe scout geweer, die Model 11 in 0,308 Winchester ingevoer. Savage Arms ondersteuners die vlamme van die Scout-geweer Renaissance met sy nuwe model 11 Scout Rifle. 'N Studie in veelsydigheid, die liggewig, vinnig hanteer geweer is gelyk met eienskappe wat foutlose vertoning gelewer in werklike situasies insluitend jag, selfverdediging en wetstoepassing te lewer. Kamer vir 308 Win. die Model 11 Scout Rifle versnitte die beste eienskappe van scout-klas wapens met legendariese Savage prestasie om 'n hard-hitting, gebruikswaarde pakket wat ongetwyfeld trots sou maak genre stigter Kol Jeff Cooper skep. Om mee te begin, dit pas die formaat Cooper in die vooruitsig gestel van 'n kompakte, bout-aksie geweer wat ewe bedrewe in opbrengs vinnige teiken verkryging en onwrikbaar akkuraatheid in beide jag en taktiese aansoeke. En, soos enige goeie scout, dit sport nog betroubare yster visier kan ook akkommodeer 'n vorentoe gemonteer omvang. Maar Savage didn t daar stop. Akkuraatheid stoot die koevert, danksy 'n deel aan 'n hand regop,-knoppie geplunder vat. Zero-toleransie head space, bereik word deur versigtig ooreenstem vat, aksie en grendel, ook verhoog akkuraatheid, net soos 'n drywende bout kop wat self-pas vir 'n geskikte tipies gereserveer vir hand gelek, sluit tappe. Die 11 Scout Rifle bied ook die maatskappy se revolusionêre AccuStock spoorstelsel wiegen die aksie driedimensioneel langs die hele lengte, terwyl 'n aluminium ruggraat gevorm in die polimeer voorraad voeg rigiditeit. Gebou op die maatskappy se beproefde model 11 raam, die nuwe geweer is 'n uiters veelsydige skiet platform maklik aangepas word om 'n verskeidenheid van skiet style aan te pas. Waarneming opsies sluit-fabriek uitgereik yster, wat uitgelig deur 'n verstelbare Williams ontvanger oë wat ook as 0,09-duim loer en 0,20-duim spook ring, plus 'n 0,37-duim voor post omring deur beskermende staal vlerke. Die 11 Scout Rifle huisves ook standaard sentrum-berg jag bestek vir situasies waar middel - tot lang afstand skote is die norm. En in 'n knipoog na scout-geweer tradisie, die een stuk, vrydraende, 17-slot Pica Tinny spoor aanvaar 'n verskeidenheid van vorentoe-gemonteer, 'n lang oog-verligting bestek so vinnig teiken verkryging kweek wat beide uitkoms kan wees en lewensredder of jy weer jag varke in dik kwas of wat getaak is met verdedigende pligte. Fiks is net so maklik om aan te pas. A spacer stelsel in die boude pad waarmee jy aanpas lengte van trek om verskillende skiet style wat wissel van standaard cross-liggaam posisies te akkommodeer om af kwadraat, taktiese standpunte. Plus, die verstelbare kam maak dit maklik om wang hoogte maat om die skut se statuur en verskeie waarneming opsies. Ook, wanneer jy daardie wang stuk te beweeg op en af, die voorste en agterste kan onafhanklik te beweeg van mekaar sodat jy die hoek sowel verander. In 'n soortgelyke trant, 'n trio van goed geplaas draai knoppe aanvaar 'n verskeidenheid van slinger opsies, van standaard jag bande te ching slings en 3-punt konfigurasies. Geriewe don daar t eindig. Die 18-duim, koolstof staal vat is gestruktureerde en bedek met 'n eie bek rem vir verminderde recoil. As 'n bonus, kan die rem maklik verwyder word en vervang word deur 'n onderdrukker met net 'n paar draaie van 'n Crescent sleutel. Die 11 Scout Rifle beskik ook oor 'n ruwe sintetiese voorraad, is die plat, donker-aarde toon van wat perfek aksent deur die geweer se swart vat en hardeware. Ander noemenswaardige kenmerke sluit in 'n verwyderbare 10-ronde tydskrif betroubare, maklik betrokke Tang-gemonteer veiligheid en 'n ekstra groot bout knop so eenvoudig is om te werk, selfs met gloved hande. Alles in ag, die 11 Scout Rifle weeg net 7,8 pond, maak dit 'n liggewig uitklophou wat ernstige skuts oral vinnig te vind is so waardevol op patrollie of in huis verdediging scenario as dit is weg met betrekking tot jag situasies. Vir meer inligting oor hierdie nuwe vuurwapen, besoek gerus die Savage Arm se webwerf by: savagearms / vuurwapens / model / 11Scout. 11 Scout Tegniese Spesifikasies SKU: 22.443 Kaliber: 308 WIN Handed: Right Tempo van Twist: 1 in 10 Ammo Kapasiteit: 10 MSRP: 794,00 Aksie: Bolt Drop by Kam: Verstelbare Drop by Heel: Verstelbare lengte van Trek: Verstelbare Reeks: Wetstoepassing sneller: Savage Arms AccuTrigger eiendom Stock: Savage Arms eie AccuStock Magazine: Afneem boks Stock materiaal: Sintetiese Barrel materiaal: koolstof staal Stock afwerking: Mat Barrel afwerking: Mat Stock kleur: Natuurlike Barrel kleur: Black toerisme-aantreklikhede: Verstelbare yster visier Spesiale funksie: Sluit 'n een stuk spoor vir vorentoe-gemonteer omvang Afgetree polisiebeampte met 30 jaar diens. Vuurwapens instrukteur en SRU spanlid. Ek het nog onderrig met plaaslike agentskappe. My daaglikse dra pistool is die beproefde en ware 1911. Ek m die mederedakteur en moderator by TFB. Ek geniet dit om te beantwoord lesers vrae en kommentaar. Ons kan almal leer van mekaar oor ons gunsteling stokperdjie Ek s rip jy af. Cabelas wouldn maar im net nou verward. Sommige van die groter maatskappye het ooreenkomste wat beperk hoe laag die pryse kan wees sodat hy waarskynlik die waarheid praat. Interessant. Die man kyk na die geweer is om eerder onbeskof die oomblik toe hy daar aankom. Ek het gedink dit was die werknemers manier om te sê klop dit dude. Ek weet van twee mense net onlangs het probleme met hul CS. Een het probeer om vat dimensies kry by die snoet van die loop en onder die ringe aan sy geweer en hulle plat uit geweier om dit aan hom. Die ander geweer sou probeer voed 2-3 rondes terselfdertyd. Na vele bespreking met Savage het hulle vir hom 'n nuwe tydskrif. Wanneer dit didn t werk het hulle geweier om meer hulp aan te bied. Ek kan nog nooit gehad het om hulle te kontak. Ek het 'n Savage 10 FLP wat sou versuim om te verwyder wanneer dit was splinternuut. Jy is nie volmaak nie, maar dit skiet groot groepe solank ek voer dit 'n goeie ammunisie. Ek is altyd 100 betroubaar en akkuraat is. Elke maatskappy stuur 'n slegte voorbeeld elke nou en dan. Dit gebeur. Ek t genoeg aanpassing reeks te vergoed. Ten spyte van die probleme wat ek t pla my dat daar nog baie (maar hier is ek dit bring op die internet, so dit moet my pla 'n bietjie). Ware en ek het gesien of gehoor van 'n gebrekkige geweer uit die meeste groot maatskappye oor die jare. Ek het dit genoem in 'n ander antwoord, maar in 20 jaar Ive het nooit kontak Savage CS, sodat my ervaring, 'n monster van 'n, het positief. Savage en Moss Berg Don d steeds lief vir 'n hoë-end presisie geweer in 'n eksotiese kaliber met 5K waarde van glas, maar ek het om te dink oor die stoor vir die res huis kommissaire. 1 op die geweer snobisme As jy wil 'n fabriek scout in linkerhand die Rüger GSR is die enigste wedstryd in die stad op die oomblik. Ek m geneig om 'n skoot te neem. Ja, ek hou van die skoner lyne van die wrede, en as 'n Lefty beskikbaar raak ek m op die heining tussen hom en die Rüger. Sedert Savage lyk na 'n ordentlike Lefty mark het ek wouldn t verbaas om te sien dat dit gebeur nie, het Rüger 'n bietjie na die Lefty omskakeling te maak. Rüger GSR kom by 7.3lbs, of 6.25 met 'n saamgestelde voorraad. Hierdie een is baie swaarder. Ek don d moet eintlik hou een myself om seker te wees. Ek wonder hoeveel dit bonkige snoet rem op die Savage weeg 'n groot deel van die gewig verskil kan daar wees. Daarbenewens een rede die Rüger GSR met die saamgestelde voorraad weeg so min, is die loop is verkort tot 'n lengte van 16,1 duim. 16.1 is die vlekvrye staal vat. Die saamgestelde voorraad weergawes met 16,1 vate weeg 7.3 pond. Die belangrike punt is vergelyk 'n geweer met 'n 16.1 vat met 'n voorlaaier rem, is 'n onregverdige vergelyking wanneer kla dat hoe langer met loop geweer is onnodig swaar. Lyk 'n bietjie swaar vir 'n scout geweer. Ek P 10. Ironies genoeg, dit siklusse beter in semi-outomatiese modus as die Chiappa M1-9. Hoekom het ek koop dat ding wat ek ve gevind dat die bron van die kwessies al is, en die regstelling van die eerste een is so maklik soos die aankoop van mags met meer voer lippe, terwyl fietsry die grendel stadig met die hand het ek gevind dat die rondtes uitgespring môre met die uitgereikte mags, maar 'n gebruikte een wat ek opgetel het meer lippe en lyk dit of die rondes te lei in plek beter. Die ander kwessie is nie so maklik soos die grendel treffers 'n paar baie stywe weerstand teen die agterste omvang van sy reis wat 'n mens kan verhoed eintlik skoonmaak van die rand van die omhulsel voorkoms van die optel van die volgende ronde korrek. Sodra ek uitvind 'n manier om reg te stel dat ek verwag dat die geweer uit te voer soos bedoel, steeds, sy 'n skande dat hulle toelaat dat hierdie foute glip deur. Ek wonder of dit het niks te doen met die Kanadese Ranger se geweer program lyk vreeslik soortgelyk aan die ander gewere weve gesien. Ek don t iets om aan te dui dat dit in die loop gehoor. Scout Rifle konsep is al vir 'n rukkie. IIRC, die Rangers wou aanvanklik die Rüger GSR, maar hulle wou dit gelisensieer deur Colt Candida, wat Rüger gedaal. Na al die liefde wat ek se behoefte vir hierdie styl van geweer. Dit kan verwyder word. Dit vyf geskiet. Dieselfde soort op FN, en goed verskeie ander. Die probleem is wang sweis by die gebruik van 'n omvang in teenstelling met die yster visier. Die meeste mense don t. Bravo aan Savage vir uit te kom met hierdie kompakte bout geweer. Ek dink dit is presies wat dit is. Ek mon ten minste probeer om 'n bietjie harder.

No comments:

Post a Comment