Monday 2 October 2017

Online Trading Akademie Forex Review


Trading Akademie Review Trading Akademie Review Voordele Choice van die bywoning van 'n fisiese klas of die voltooiing van opleiding aanlyn-programme wissel van 'n eenvoudige een CD klas om omvattende, verskeie dagprogramme Studente kan kies instrukteurs volgens hul kundigheid webwerf sluit talle getuigskrifte van vorige studente Nadele Online forums is nog nie aan die gang Kursusse lyk duurder as ander soortgelyke maatskappye geen soek funksie maak vinnig die vind van inligting moeilike kursusse van Online Trading Akademie is gerig op individuele beleggers of handelaars, beginner of ervare, wat wil om te leer hoe om dieselfde gereedskap en professionele gebruik handel tegnieke soos die professionele handelaars op Wall Street. In 1997 het die maatskappy gebou 'n elektroniese handel vloer by sy vlagskip plek in Kalifornië na ses maande, meer as 180 handelaars daar verhandel, en die maatskappy voel die behoefte om opleidingsprogramme aan diegene handelaars behoeftes te voldoen. Diegene programme Morphed in die mense wat jy vandag sien. TradingAcademy kan uniek wees in die sin dat dit hou klasse in beide fisiese plekke, en feitlik aanlyn. Kursusse word gehou in 36 plekke in die wêreld, of deur middel van CD's so studente kan leer by die huis. Koste wissel van 1995 tot 3995, na gelang van kursus gekies. Studente kan vergoed word uit sekere makelaar / handelaars in die vorm van kommissies wanneer hulle gradueer. OTA bied 'n spektrum van handel style en instrumente, van Dag Trading, Swing Trading, Posisie Trading, en Belegging Teorie vir Voorrade, beursverhandelde fondse, Options, Futures (Eminis kommoditeite) en geldeenhede. Die maatskappy bied ook 'n gratis, n halwe dag klas in een van sy fisiese plekke so studente hul belangstelling vlak en hul gevoelens oor die maatskappy kan bepaal. Teken-up is maklik: studente net vul 'n elektroniese vorm en stuur dit per e-pos. 'N vinnige opvolg e-pos bevestig klasdeelname. Moet 'n paar agtergrond oor die maatskappy 'n twee-minute video aangebied deur die direkteur van opleiding, Mike McMahon, gee omvattende agtergrond inligting oor die maatskappy en sy kursusse. Daarbenewens het die webwerf sluit bios en foto's van die talle instrukteurs, die meeste van wat ook professionele handelaars. Die webwerf sluit ook 'n aantal losstaande CD wat 'n paar CD's oor dieselfde onderwerp sluit, kan gekoop word vir 499. Online Trading Akademie het uniek vennootskap met 'n paar forex makelaar met 'n soortgelyke handel filosofieë, en volledige inligting oor die makelaars is ook beskikbaar op die terrein. Daar is geen terugbetaling beleid gelys, en terwyl daar is 'n site map, blyk daar geen soek funksie wees, maak dit 'n bietjie moeilik om inligting in 'n haas te kry. Die maatskappy beplan aanlyn forums, maar hulle is nog nie aan die gang. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ek het my ingeskryf vir die FOREX klas na die bywoning van een van hul werkswinkels. Ek het gedink ek besig was om 'n spesiale deal wat afslag vir daardie dag. Blyk dat hierdie uitrusting is soos Monty Hall laat ons maak 'n deal. Hoewel hulle vir jou sê wat jy moet ten minste 2000 af en absoluut niks minder sit, het ander gekry in vir so min as 100 af. Die berader ook vir my gesê dat ek die opporunity om lewendige handel met die regte geld sou hê. Toe ek die FOREX klas was ek meegedeel dat dit nie die geval en lewendige handel is onlyk met die Pro Trader natuurlik wat ek nie inskryf. Die man, 'n swart dude skree practilly by my en maak my voel dom, want ek didn t weet dat. Die werklike vraag is, hoekom didn t hy vir my sê dit vooruit, isnt dat sy werk die forex opleiding is baie basies. Wihtout lewende handel, dit was soos sit in 'n lewendige semnar en was nie alles wat nuttig vir my. Ook hierdie maatskappy gebruik verkope hoë druk taktiek selfs tydens die betaal vir klasse wat verkoop vir soveel as 5000. Sommige betaal minder met hul sogenaamde spesiale aanbiedinge. Gedurende die vyf dag klas, is die instrukteurs en die sogenaamde beraders voortdurend besig om ander aanlyn Trading Akademie kursusse stoot. Ek het gevoel dat dit oneties en onprofessioneel. Dit was veronderstel om 'n klas wat ons betaal vir wees. In plaas daarvan het dit geblyk om 'n vyfdag informercial wees en ons, die studente is die optel van die blad. Ander kwessies: Sodra hulle jou kontakbesonderhede te kry, sal jy gebombardeer met sms-boodskappe, oproepe en spam in jou e-posbus. Daar is baie keer hierdie maatskappy sal jy roep, en dan hang sonder om te praat. Klink soos wat hulle gebruik 'n goedkoop motor dialer en Don t weet hoe om dit te gebruik. Wanneer dit nie uitstuur sms-boodskappe, hulle uitstuur stempos storms met iemand wat klink soos 'n 15-jarige kind op die opname. Theswe uitgaan drie, vier keer per dag en is baie irriterend. Ek is al vir onderwys, die enigste opvoeding wat ek van hierdie beproewing is tro verblyf weg van maatskappye soos Online Trading Akademie. My ondervinding berus by die fasiliteit in Orlando, FL. Ek het my ingeskryf vir Pro Trader 1 'n paar jaar gelede. Sedertdien het die maatskappy het hande 'n paar keer verander en dit lyk asof die nuwe mense kom en gaan elke paar maande of so. Hierdie is 'n paar van die dinge wat ek ervaar het. Toe ek gebel en gevra vir my ou berader, is ek meegedeel dat hy uit, maar ander mense kan help. Ek is toe genooi om 'n Power Trading werkswinkel wat Vrydag. Ek het regtig didn t verstaan ​​waarom ek nodig het om by te woon as ek reeds een was en het ingeskryf as student. Die man oor die telefoon gesê hy was 'n opvoedkundige berader en het my vertel dat die Power Trading Workshop 'n goeie geheue drawwer vir my sou wees. Hy het vir my gesê dat my ou berader daar sowel sou wees en ek kon oorgaan my planne met hom. Toe het ek 'n oproep van die dieselfde ou. Hy vertel my dat die Vrydag PowerTrading werkswinkel is uitverkoop en reschedules my vir 'n ander een. Ek vra vir my oorspronklike berader en hy sê vir my dat hy nie daar is maar met 'n kliënt. Hierdie man vertel my dat hy kan ontmoet saam met my een een een by die sentrum so stel ek 'n afspraak te ontmoet saam met hom dat Vrydag. Snaakse ding. Daar was net werknemers daar. Die Power Trading Workshop wat vermoedelik is uitverkoop was eintlik gekanselleer. Van wat ek vyf is hoor, dit is 'n gereelde praktyk by Online Trading Akademie, ten minste in Orlando. Tog sou ek versigtig oor ander sentrums gesegde uitverkoop op hul gebeure wees. Ek neem aan dit werklik beteken gekanselleer Toe vra ek vir my oorspronklike cuonselor. Hierdie man hmmmedand hawed en uiteindelik het my vertel dat hy nie meer met die maatskappy was. Ek het gevra hoe lank hy net sy skouers opgetrek en gesê dit was 'n rukkie. So dan het ek hom gevra hoekom het hy my vertel dat hy nog hier Hy didn t selfs antwoord op daardie plaas het gesê: Laat ons kry vir sake. Jy hoef net Deel 1 van die Pro Trader. Jy moet Deel 2 en vandag, en net vandag is ek in 'n posisie te kry vir jou 'n spesiale aanbod gee WOW Deal van die eeu My gelukkige dag nie so dan het ek hom dat een van die redes dat ek geroep is om deel 1 terugneem wat ek is meegedeel was my privledge. Hy het net in sy sales pitch en vertel my hoekom ek nodig het om deel 2 te neem en dit didn t maak geen sin om te neem net Pt 1. Dit weer het ek gevra, kan ek terugneem Pt 1 Hy het gesê dat te neem nie is op 'n eerste kom eerste bedien basis en dat mense wat ingeskryf is in beide Pt 1 en Deel 2 is eerste aan die beurt. Ek het begin ontsteld te kry. So dan verander ek ratte en het hom gevra oor my krediete uit die makelaar wat Online Trading Akademie wat gebruik word om te gebruik voordat hulle oorgeskakel na Stasie handel. Dit was Terra Nova. Ek wou my vergoeding wat belowe om my te kry. Hierdie man vertel my dit was met die vorige eienaarskap en Online Trading Academyno meer eer wat makelaar, net die nuwe een. Ek was verstom So jy my vertel dat al die ambagte wat ek gemaak het met Terra Nova, al daardie krediete, is in wese geld verloor Hy het gesê Yep en het selfs 'n skelm glimlag asof hy minder kan omgee. En hy was glad, maar as jy inskryf in Deel 2, sal jy krediete verdien met TradeStation en miskien kan ek iets spesiaals te doen vir jou. Nodeloos om te sê ek meer as net 'n bietjie ontsteld was so aangedui dat ek wou net terugneem PT 1 wat my privledge was. Hy het vir my gesê dat hy sou sien wat hy kan doen, maar nooit gekry het terug na my. Hierdie man net omgegee om 'n verkoop, nie diens kliënte. 'N Paar weke later ontvang ek 'n e-oor 'n spesiale 2 Dag gebeurtenis wat gehou sal word by die Crowne Plaza in Orlando. Hulle is vermoedelik om in al hierdie groot sprekers van regoor die wêreld. En was GRATIS met gratis kos Toe het ek van die werk af en het hierdie spesiale tweedaagse Event, of ten minste 'n deel daarvan. Blyk te wees 'n verheerlikte sales pitch wees. Slegs in plaas van 'n man druk my in die koop, was daar talle sprekers en klomp ander ouens rondhardloop mense uit die kamer te trek en probeer om hulle te gewoel te koop of hul lidmaatskap op te gradeer. Dit was swak georganiseer en in swak smaak. Ek m in verkope en ek m al vir die maak van geld en bring in kontant aan die maatskappy kop bo water te hou. Maar wat sê daar is 'n professionele manier om dit te doen en 'n onprofessionele wyse. Wat ek gesien het van Online Trading Akademie was baie onprofessioneel en oneties. En terwyl ek die Orlando fasiliteit het aangehaal, juis dit blyk te wees gebeur oor die hele Online Trading Akademie sentrums oral. By the way, ek vind dit ook fassinerend dat die Online Trading Akademie studente wat ek het met al my vertel dat hulle was óf geld verloor of net hou kop bo water in hul handel en dit was nadat hy 5000 tot 48.000 klasse by te woon en te neem nie vir 6 tot 12 maande. In vandag se ekonomie kan ek nie regverdig besteding daardie soort geld om net gelyk te breek of geld verloor. Trouens, sonder hul Pt 2 en XLT en ander programme wat sou my kos ten minste 20,000 plus addisionele uitgawes van die tyd neem af van die werk, reis en verblyf, etes, ens Ek het positiewe in die markte volgende my eie stelsel en lees goeie boeke soos John Murphy en Tonie Turner. My raad met Online Trading Akademie is om weg te bly. Nie die moeite werd om die hoofpyn of die geld. Daar is nie veel wat ek kan sê hee wat nie reeds gesê behalwe dat die bestuur hier kom nie t lyk na 'n darn oor kliënte te gee. Ek het 'n afspraak met een van hul raadgewers, 'n man met die naam Jason. Dit is gestig vir 'n Maandagoggend by 09:00. Ek het by 08:45. Die dame by die ontvangstoonbank het my gevra wat ek was en wat ek doen hier. Ek het vir haar gesê ek het 'n afspraak met Jason. Sy antwoord dat hy nooit skoongemaak wat saam met haar. Ek het geantwoord dat ek niks het om te doen met dit. Sy was baie ontsteld. Sy was anolder dame waarskynlik in haar laat 60 s. Gou 'n man loop in. Dit wasn t Jason. Hy was 'n kort, effens cubby Italiaanse man. Hy was baie liekable, het meer as skud my hand en gevra of ek 'n ny hulp nodig. Ek het vir hom gesê dat ek gewag het vir Jason. En omtrent daardie tyd die dame Yess, hey, thatis Jason se kliënt. Hy kyk rond trek sy skouers op en sê dat as ek hulp nodig om te vra. Dit is nou 09:15. Steeds geen Jason. 9 30 uur. Dieselfde Nou nog 'n swaar stel man loop in met kort hare. Hy gaan in die kantoor na regs en draai op drie rekenaars. Gaan na die agterkant gebied, kom backw et 'n koppie koffie en kom dan na my en vra wat ek hier doen. Ek het vir hom gesê dat ek gewag het vir Jason. 09:45. Wag nog steeds. 10:00. Ten slotte word die man in die kantoor kom oor my en sê dat Jason sal nie in today. WOW En ná wag vir meer as 'n uur. Die volgende dag het ek 'n oproep van Jason. Hy het my gevra om hom te ontmoet op Woensdag om 12 uur. Ek stem saam en kom in. Geen Jason. Die sameold dame by die frort lessenaar vertel my dat Jason het na die gimnasium en het t terug vir ten minste 'n uur Huh ek gevra waar die ander ouens was en is meegedeel dat 'n man was in die hof en die ander man was met Jason. So jy is hier alleen Ek het gevra. Sy het gesê ja. Ek reken Hmmmmmm So ek min of meer aan hierdie narre waar om theeir program stop. Hulle het nooi my om 'n paar All Star Event in Januarie wat uitgedraai na 'n ander sirkus wees. Een ding was anders wat ten minste Jason en die ander twee ouens was ste ere saam met 'n klomp van die ander mense. Dit was snaaks al. Lyk soos 'n Marx Brothers of Keystone Cops movie wi th 'n klomp mense hardloop rond sonder om te weet wat hulle die laaste tyd doen ek m gekry outomatiese telefoon boodskappe, e-pos storms, poste kaarte ad nauseum. Hoekom doen hierdie adverteer so swaar insluitend op CNBC en dan treattheir voornemende kliënte so verskriklik My raad Bly weg. Laat jou stem hoor Online Trading Akademie resensies van studente en gegradueerdes Hier is wat huidige en oudstudente dink Online Trading Akademie kurrikulum en instrukteurs. Online Trading Akademie resensies sluit spesifieke bateklasse, plekke en instrukteur evaluerings. Studente en gegradueerdes, deel asseblief jou resensies van die klasse wat jy geneem het en jou ervaring beurs in die finansiële markte. Voorsien 'n resensie. Ek ontmoet baie wonderlike instrukteurs en beraders by die Atlanta Online Trading Akademie kampus. Sumit Kukreja was een van daardie wonderlike onderwys beraders. Hy was baie behulpsaam soos ek by Online Trading Akademie begin. Sumit het my gehelp met my opvoedkundige pad deur die vind van 'n baie bekostigbare finansiering opsies, die feit dat ek al die OTA hulpbronne wat nodig is om my op die regte spoor te sit kry om 'n suksesvolle handelaar. Sumit het ook gehelp my my ou rekenaar opgradeer met 'n baie redelike nuwe rekenaar gelaai met al die specs verskeie handel platforms loop. Sy hulp is van onskatbare waarde Preetha Prabhu (Atlanta, GA) OTA is nie net die klas vir my nie, maar OTA maak dit voel veilig deur die ondersteuning van die OTA personeel en ervare en baie cool pret instrukteurs wat bereid is om enige vrae oor beantwoord handel vir ons. Didi Banke (Los Angeles, CA) Wou net om te sê hoeveel ek geniet Rick Wright se Forex klas. En, selfs al is die week was ongewoon as gevolg van die Brexit besluit, ek voel dat ek baie geleer en is baie dankbaar. Ek sou geniet om meer Forex opdrag van Rick. Judy Lidström (San Diego, CA) as 'n slagoffer van die olieveld losgelaat in die Houston area ek het bevind dat op die ouderdom van 66 het ek nodig om 'n nuwe manier om 'n inkomste te verdien (sedert my Social Security tjek nie my rekeninge betaal leer, en die vooruitsigte van kry gehuur in hierdie mark op my ouderdom is nie geneig om te gebeur). Ek sal waarskynlik moet verskuif na 'n ander stad sowel. As sodanig, die Online Trading Akademie benadering lyk na 'n manier vir my om dit te doen. Ek dink hierdie benadering in staat sal stel my om myself te ondersteun waar ek ooit verskuif na. Terwyl ek net 'n paar klasse tot dusver geneem, ek is tevrede met die opleiding fasiliteit die ondersteuning van die groot personeel hier by die Houston kantoor. Charles Knighton (Houston, TX) Om 'n student van OTA is een van die grootste dinge om met my gebeur. Die onderwys is die eerste klas, die beskikbare my geriewe is 'n uitgebreide en omvattende, en die aanlyn leerhulpbronne is voortdurend in beweging om moderne opvoedkundige behoeftes te pas. Al hierdie bied die platform om my ambisie om 'n suksesvolle handelaar te bereik. Dit is 'n baie spesiale gemeenskap van die meester handelaars al die pad af na beginners. Nadat gelukkig genoeg is om sentrums te besoek beide in die Verenigde Koninkryk en Irvine was, kan jy die warmte en positiwiteit oor die hele OTA netwerk voel. Graham Taylor (Londen, Verenigde Koninkryk) Die dag toe ek trap deur die deur van OTA Norwalk was die dag dat 'n droom ek 'n werklikheid was geword. Ek was op soek na 'n plek om die opleiding wat ek nodig het om 'n suksesvolle handelaar wat ook 'n groot ondersteuning stelsel geword kry. Nie net is seker die verhoudings gebou en die vaardighede wat sal iets wat ek sal koester vir die komende jaar wees. Gregory Hannibal (Norwalk, CT) Ek het in hierdie klas met 'n negatiewe ingesteldheid, maar na slegs 'n paar uur my denke verander. Die hande op onderrig het al die inligting bymekaar te kom. Ek didn t dink dat na kaarte so interessant en pret Melojean Dizon Greenfield (Irvine, CA) Online Trading Akademie bied in-persoon klasse op 35 kampusse en aanlyn opleiding wat beskikbaar is op enige plek in die wêreld sou word. Bateklasse sluit aandele, termynkontrakte (insluitend E-mini's en kommoditeite), opsies, geldeenhede (ook bekend as Forex of FX), Real Estate en rykdom bestuur / belê.

No comments:

Post a Comment