Thursday 31 August 2017

Forex Millionaire Blog


Forex Made Millionaire Draad vir blog Swing Trades Hi Handelaars, dankie vir saam met my in hierdie nuwe draad. Ons sal word met behulp van die draad te handel geleenthede wat ek vyf gedetailleerde op my blog te bespreek: forexmademillionaire Die meeste van die ambagte is swing ambagte, so as jy 'n scalper dit waarskynlik isn t die draad vir jou weer. My doelwitte vir hierdie draad is soos volg: 1) Gee 'n sentrale plek om te woon ambagte wat ons weer werk en voortgesette analise by te werk. Ek het gewoonlik nie die blog te werk een keer 'n handel het daar is gepubliseer, maar graag 'n plek waar ek kan werk in semi real-time en hou almal in kennis gestel het. 2) Bring 'n groep eendersdenkende handelaars wat dit geniet swing handel vir groter teiken winste. 3) van mekaar leer en word beter handelaars. Dit beteken verskaf asseblief soliede ontleding, kaarte, en verskillende maniere van dink. Trolls en diegene wat voorspellings spuit sonder ontleding sal nie geduld word nie. 4) Maak 'n klomp geld en om pret te hê. Ek geniet dit om by te dra tot die gemeenskap hier so lank as wat dit is pret. As dit nie meer pret is, sal ek ophou bydra. Laat ons maak dit 'n prettige draad waar beginners is welkom en trolle is vinnig jettisoned. Die draad sal fokus op vyf munt pare: EUR / USD, USD / CAD, USD / JPY, GBP / USD, en GBP / JPY. Een van die (baie) redes handelaars misluk is omdat hulle hardloop uit een paar na die volgende op soek na handelsgeleenthede. Vir my, wat is sleg vir 'n aantal redes: 1) Dit leer jou dat wanneer die werklikheid soms daar isn t en dit is die beste om te sit styf 2) Dit maak nie dissipline wat iets ontbreek in byna al handelaars leer (dikwels ingesluit myself ) 3) Dit laat jou nooit 'n gevoel vir die getywisselings van die pare jy fokus op kry (omdat jy nie fokus het). Elke paar het dit sy eie ritme en verskille in reaksie op tegniese vlak, ens Hoe kan jy moontlik kry om hulle intiem ken as jy weer hulle handel almal wat is die redes wat ek is geneig om my pare hou beperk tot die bogenoemde vyf en oor die algemeen het t word handel nie meer as drie op 'n slag (as gevolg van oormatige blootstelling redes). Respekteer asseblief hierdie en net idees en setups rondom hierdie vyf pare plaas. Ons sien daarna uit om hierdie check out my blog: forexmademillionaire (dot) com klink goed, baie geluk, siek word kyk na hierdie draad. enige wenke oor USD / JPY - lyk mooi Double bottom skiet sterre en ook met die nuus uit Japan govermant gister - whats jou mening oor wat ek don t soos USD / JPY verlang. Ek noem dit kortliks terwyl jy praat oor GBP / JPY in my post môre (weeklikse vooruitsigte). Maar daar is 'n paar mal weerstand gebied het ons weer eens stamp up. Ook, ek don t trust aandele, en as aandele tenk USD / JPY sal daarmee saamgaan. Laastens, kan die negatiewe koerse in Japan Ek dink uiteindelik 'n teleurstelling. Mense verwag meer KE. Ek D Meer opvolg deur verlede week op die tempo aankondiging verwag, maar ons didn t sien dat. check out my blog: forexmademillionaire (dot) com geword September 2007 Status: Lifestyle Trader 6269 Posts Invisible AU Fundamenteel. Dollar is die groot seun op die blok, net het die tariewe verhoog en sal kyk om dit weer te doen Maart (miskien), JPY laer tariewe net hierdie gevestig. AUD sal laer gesleep met die Chinese ekonomie en die geldeenheid oorlog plaasvind tussen China en Japan. Techs. 1 grafiek is die 30M. Perfect verwerping van die algehele 618 fib oor die onlangse afbreek van die groter konsolidasie. Ook, verwerping van die opgang boonste kanaal en die onlangse uittrede uit oorgekoop sone op die RSI. Die skuif van Vrydae hoog na laag was ongeveer 83 pitte. Groot kaarte en gedagtes. Hier is my AUD / USD grafiek: Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Dit is duidelik dat in 'n verslechtering neiging. Dit gesê, ek don t gewoonlik handel hierdie paar. Dit kom nie t vinnig genoeg beweeg na my sin wat isn t 'n probleem vir my as ek m neem van 'n lang posisie. Maar die roll premie op kortbroek is wreed. Vir my styl, ek wil om te gaan vir 'n groter TPs. Holding AUD kortbroek vir 'n lang tydperk van die tyd kos net te veel om 'n aantreklike handel vir my wees. check out my blog: forexmademillionaire (dot) com Groot kaarte en gedagtes. Hier is my AUD / USD grafiek: Dit is duidelik dat in 'n verslechtering neiging. Dit gesê, ek don t gewoonlik handel hierdie paar. Dit kom nie t vinnig genoeg beweeg na my sin wat isn t 'n probleem vir my as ek m neem van 'n lang posisie. Maar die roll premie op kortbroek is wreed. Vir my styl, ek wil om te gaan vir 'n groter TPs. Holding AUD kortbroek vir 'n lang tydperk van die tyd kos net te veel om 'n aantreklike handel vir my wees. Ek stem 100 oor die spoed en rollovers. Tensy die skuif is so skoon as dit blyk te wees wat ek kry in en uit die skuif met die dag. En sal waarskynlik aan die beweeg af (as die mark is dit eens met my). Op die meeste sal ek hou vir 2 dae en vir wat ek nodig het om 'n ernstige skuif op die 1ste dag sien met geen duidelike vlakke van ondersteuning / weerstand in die nabye toekoms. In elk geval, maar net een van die pare im op soek na. Sal meer later post 'n paar Wat gaan aan U word nie toegelaat om toegang te verkry tot die verlangde bladsy. As jy die eienaar van die webwerf, kan jy maak 'n kaartjie in ons ondersteuning bladsy as jy dink dit is veroorsaak deur 'n fout: support. sucuri. As jy nie die eienaar van die webwerf, kan u ons kontak by cloudproxy sucuri. Maak ook seker dat jy die blok besonderhede (hieronder) insluit, sodat ons beter kan los die fout. Blok besonderhede Jou IP: Loading. URL: Loading. Jou leser: Loading. Blok ID: GEO02 Blok rede: Toegang van jou land afgeskakel deur die webwerf administrateur. Tyd: Loading. Bediener ID: cp15009 Sucuri CloudProxy CloudProxy is die webwerf Firewall van Sucuri. Dit staan ​​tussen jou site en die res van die wêreld en beskerm teen aanvalle, malware infeksies, DDOS, brute krag pogings en meestal enigiets wat dit kan benadeel. Nie net dit nie, maar jou sites kry kas, die bespoediging dit nogal 'n bietjie. Belangstellende Besoek sucuri / webwerf-firewall Kopiereg 2016, Sucuri LLC. Alle regte voorbehou. Algemene Diens Privaatheidsbeleid Vrae cloudproxy sucuri Ons het 'n baie stiller dag in die forex mark vandag. Die meeste van ons pare is die konsolidasie van hul onlangse beweeg of retracing 'n bietjie. As gevolg hiervan, is die handel Tracker geleenthede dunner uit 'n bietjie: Maar as jy mooi kyk, jy) Wel, as jy gedink het gister 'n goeie dag vir ons, vandag was fenomenaal. Ons ambagte voortgegaan beweeg goed in ons rigting. Ons het 'n handjievol mense by die ondersteuning van ons Patreon bladsy. en dat ek baie dankie. As jy hawe d liefde te hê wat jy help om ons doel te bereik en maak FMM volhoubaar is. Dankie Hier is die handel Tracker: Dit is duidelik dat sommige van die korter tydsbestek op ons pare is besig om te draai na 'n lomp vooroordeel. Dit vyf is die maak van slim besluite om hierdie pare te koop gedurende die laaste paar dae. So laat) Don t reeds, oorweeg asseblief ondersteun Forex Made Millionaire op Patreon. Selfs as jy net kan help deur verpand 'n paar dollars per maand, dit help om dinge hier loop vir almal om voordeel te trek. Ek kyk na ons handel Tracker: Daar) Verlede week was 'n skouspelagtige week vir ons hier by FMM. Ons het 'n paar awesome oproepe, 'n paar groot tendense te ry, en gebank 'n klomp van pitte. Ek is lief vir lees oor julle almal wat in staat is om voordeel te trek uit die kombinasie van stukke van my analise met jou eie harde werk en handel was. En ek hoop dat jy die naweek geniet, want ons weer om gou terug na dinge weer hierdie week Hier is ons huidige handel Tracker: Soos jy kan sien, het ons nog 'n sterk tendense in jen en Sterling pare, maar ons sien ook 'n paar vroeë tendense vorming vir ander pare. Dit) Vandag was 'n mooi stil dag in die markte. Sommige van ons ambagte gedryf hoër ons neem 'n blik op die handel Tracker: Ons) Die optrede is al gebeur in die Asiatiese sessie in die afgelope 24 uur. Dit was wonderlik om 'n paar van ons ambagte sien regtig beweeg ons rigting, maar 'n bietjie frustrerend dat die momentum wasn s OK, ons dra op. En die eerste stap in 'n stap vorentoe neem 'n makro blik op ons pare via die handel Tracker: Soos jy kan sien, het nie 'n baie vandag verander. Ons het nog 'n paar sterre tendense in die jen en Sterling gebaseer pare. Laat ons hoop hulle hou trending vir ons hier) Vandag was 'n heerlike dag vir ons posisies. Dit se eerste 'n blik op die handel Tracker vir vandag: Dit is waar ons grootste bedrywe tans geposisioneer. Moet geluk Maar laat) Posts navigasie

No comments:

Post a Comment