Thursday 23 November 2017

Trading Strategie Verdienste


The Complete Swing handel strategie kan nou sit alles saam in 'n swaai handel strategie. Dit handel plan is vir diskresionêre handelaars. Jou sukses sal afhang van hoe goed jy jou eie oordeel gebruik Nadat jy die konsepte verstaan, dan verander hierdie handel strategie in 'n strategie van jou eie. Voel vry om dinge te verander om 'n bietjie. Miskien wil jy 'n ander soort van tegniese aanwyser voeg. Of miskien wil jy 'n paar basiese beginsels te neem in die mengsel. Wat jy besluit, maak dit jou eie. Jy sal baie meer suksesvol met 'n handel strategie wat jy ontwerp wees. eerder as om net blindelings volg iemand anders se plan Ok, laat ons begin met ons handel strategie. Ons sal begin deur voor te berei vir die komende week. Voor te berei vir die handel week Sondag oggende, staan ​​ek vroeg, gryp 'n koppie koffie en kop na die rekenaar gereed is vir die handel week wat voorlê te kry. Ek wil weet watter tipe ambagte Ek sal fokus op die komende week (lank of kort). Hierdie deel is maklik. Met behulp van ons marktydsberekening strategie. Ons kyk na die bewegende gemiddeldes te bepaal of ons bevooroordeeld na die lang of kort kant van die mark sal wees. Onthou dat 'n verblyf in kontant (sonder posisies) en uit die mark is 'n strategie. Jy hoef nie om handel te dryf Sodra ons uitvind watter tipe van handel ons gaan doen, dit is 'n goeie idee om 'n gevoel vir wat sal waarskynlik invloed op die mark vir die komende week te kry. Hierdie is 'n paar van die dinge wat ek kyk na: Ekonomiese Kalender nywerheidsgroepe Charts Ek kyk na die ekonomiese kalender om te sien watter soort verslae uitkom wat die mark kan beïnvloed. Ek kyk ook na kaarte vir al die groot industrie groepe te sien watter is sterk, wat swak is, en watter potensiaal om groot skuiwe te maak. Het jy 'n notaboek byderhand langs jou rekenaar te neerskryf idees oor die komende week. Wanneer jy handel dryf sal jy vergeet van jou naweek navorsing Na jou notas langs jou sal handig te pas kom. Skandering vir aandele Nou sal ons ons skanderings hardloop 'n paar potensiële ambagte vind. Onthou dat ons is op soek na aandele wat terug in die Handelaars Aksie Zone getrek. Hier is 'n voorbeeld: Spesifiek, is ons op soek na aandele wat: Sif deur jou scan resultate en vind die een wat hierdie spesifieke eienskappe vertoon. Voeg dit by jou lys. Gaan deur die voorbeeld ambagte op hierdie bladsy om 'n beter idee van wat jy moet soek na 'n grafiek te kry. Trading strategie Die gebruik van hierdie handel strategie, sal ons wag vir Williams R vir ons 'n sein lang of kort te gaan (Sien die mark tydsberekening bladsy vir meer inligting) gee. Sodra dit gebeur, dan loop deur jou lys aan potensiële ambagte vind. Dit mag wees dat die skandering wat jy het op Sondag nie 'n goeie setups sal bied, sodat hardloop jou scan weer om te kyk vir ambagte met behulp van dieselfde kriteria soos hierbo uiteengesit. Nou kan jy op soek is na 'n spesifieke item in 'n voorraad met behulp kandelaar patrone. Wag voordat jy 'n voorraad handel, kyk om seker te maak dat die maatskappy is nie van plan om hul verdienste verslag vry te stel. Anders, hierdie kan met jou gebeur nie: 'n stop verlies einde sal jy nie beskerm teen 'n oornag gaping só Dink jy dat jy voor die tyd kan voorspel of die verdienste vrylating 'n goeie of 'n slegte mens dink weer sal wees. Dit is nie handel - dit is dobbel. Jy kan 'n klomp geld te koop of kortsluiting n voorraad verloor reg voor 'n verdienste vrylating. Jy kan maklik kyk om te sien wanneer 'n voorraad is op die punt om hul verdienste verslag vry te stel deur gebruik te maak van MSN Geld s verdienste kalender. Hier is 'n kiekie: Tik net in die ENKELE simbool en dit sal jou wys die datum van die volgende verdienste verslag. Redelik maklik, huh Nou, wanneer jy in 'n bedryf, vergeet van die mark, vergeet van die nuus, en vergeet van menings handel die grafiek. Gebruik jou uitgang strategie om óf winste of verliese te neem. As jy jou geld korrek bestuur word, dan moet jy klein verliese het en deur sleep stop jou wins sal hierdie en nog baie meer Die sukses van hierdie handel strategie berus op jou eie oordeel te dek om goeie aandele handel te dryf en hoe goed jy jou geld te bestuur vind. Terwyl ek nie kan waarborg dat jy sukses met hierdie handel strategie sal moet word, sal ek verseker dat sommige van hierdie konsepte jou sukses as 'n swaai handelaar sal verbeter. Trading Opsie Vaartvermindering Gedurende Verdienste Releases Gepos op April 16, 2009 deur Wade Hansen Opsie beleggers het 'n unieke vermoë om voordeel te trek in die mark maak nie saak watter rigting 'n voorraad se prys baie beweeg. VIDEO Trading Opsie Vaartvermindering Gedurende Verdienste Releases Soms aandele beweeg baie baie onverwags en ander kere het ons hierdie wisselvalligheid kan voorspel. Een van hierdie voorspelbare periodes van wisselvalligheid volg onmiddellik verdienste aankondigings. Hierdie gebeur elke kwartaal en die nuus kan 'n voorraad se video sal ons 'n spesifieke gevallestudie gebruik vir die gebruik van 'n opsie straddle die dag voor die verdienste vrylating vir Google beïnvloed. Ten einde vir 'n straddle om suksesvol te wees, 'n voorraad se prys moet 'n groot skuif op of af te maak. Die straddle beteken dat jy wil koop twee opsies, 'n oproep en 'n put, met dieselfde staking pryse. Verbeel jou dat jy wydsbeen beide helftes van die opsie ketting te trek. 'N vurk meeste ingevoer met die op die geld staking pryse. In die voorbeeld vir GOOG is die voorraad op die oomblik geprys teen 390 per aandeel en die 390 trefprys oproepe en wan kos 'n gekombineerde totaal van 45 per aandeel of 4500 totaal te koop. As ons gedink het die hou van die straddle tot verstryking die voorraad sal moet ten minste 45 een rigting of die ander te beweeg om gelykbreekpunt te bereik. Hoewel hierdie artikel is oor kort termyn aan weerskante, soms koop van 'n straddle met 'n lang vervaldatum kan 'n effektiewe strategie wees. Jy kan meer inligting oor opsie langtermyn weerskante hier. Dit klink dalk 'n bietjie ongewoon om beide 'n oproep en 'n put op dieselfde tyd te koop. Nuwe handelaars dikwels aanvaar dat winste uit een van die opsies sal geneutraliseer word deur verliese in die ander. Dit is waar om 'n punt, maar uiteindelik die verliese van die verlies opsie sal geklop deur die winste van die wen-opsie. Byvoorbeeld, dink dat die voorraad breek uit na die onderstebo die oproep begin besig om in waarde terwyl die put waarde verloor. Solank as wat die oproep kry meer as die Put sal die straddle winsgewend te maak. Dit is ook waar in reverse indien die voorraad begin om waarde te verloor. Omdat beide opsies is lank kan hulle net verloor wat oorspronklik belê terwyl die wenkant die moontlikheid van 'n onbeperkte winste behou steeds. Omdat so 'n groot stap is nodig om winsgewend te word, is dit meer waarskynlik dat die handel sal afsluit met 'n klein verlies. Maar omdat die opwaartse potensiaal vir 'n lang opsies is teoreties onbeperk n straddle handelaar is toe op die veel groter oorwinnings na die meer gereelde verloorders verreken. VIDEO Trading Opsie Vaartvermindering Gedurende Verdienste Releases, Deel 2 Trading weerskante tydens 'n verdienste aankondiging sorg vir 'n hoë waarskynlikheid vir wisselvalligheid en opgeblase opsie pryse. Dit is die verrekening geleenthede en risiko's van die verdienste straddle. As die voorraad baie beweeg die straddle sal waarskynlik wins, maar indien die voorraad doesn t beweeg genoeg die deflasie in opsie pryse ná die aankondiging sal 'n verlies te skep. Hierdie verrekening risiko's en geleenthede is nie verbasend en mees korttermyn straddle handelaars verwag meer verloor ambagte as oorwinnaar kinders. winsgewendheid langtermyn rus op diegene uitskieter verdienste vrystellings waarin die voorraad beweeg dramaties en groot winste kan opgehoop word nie. In die gevallestudie uit die laaste artikel geïllustreer ons 'n straddle op GOOG dat 45 per aandeel of 4500 Totale koste. As ons aanvaar dat die posisie gehou tot vervaldatum wat beteken dat die voorraad sal moet ten minste 45 beweeg per aandeel op of af te bereik gelyk te breek. Berekening van die verstryking gelyk te breek is 'n redelike manier om te skat hoe ver die voorraad nodig om te beweeg om te vergoed vir die deflasie in die opsie pryse aanleiding van 'n verdienste aankondiging. In hierdie geval, het die voorraad nie ver genoeg gaan om die handel winsgewend te maak en enige potensiële straddle handelaars is nou gekonfronteer met twee alternatiewe vir die verlaat van die posisie. 1. Die verkoop van die straddle verlaat onmiddellik Opsie pryse die dag afgeneem nadat die verdienste aankondiging en tans die 390 oproepe is die moeite werd om 13.30 per aandeel en die 390 wan is die moeite werd 20 per aandeel. Die totale waarde van die vurk 33,30 per aandeel of 3330 dollar per straddle. Want dit is 'n aktief verhandel voorraad daar geen probleme verkoop aan die straddle verlaat en gaan voort om 'n nuwe geleentheid. 2. Van die een been van die straddle oop vir spekulasie Pryse vir hierdie voorraad aan die negatiewe kant het verhuis en as jou analise dui aan dat daar meer geleentheid binne die nuwe verslechtering neiging oor die volgende paar weke wat jy kan kies om te laat die lang sit op terwyl die oproep beëindig. Daar is geen verpligting vir die straddle koper moet beide kante op 'n tyd verlaat. Jy kan kies om die verspreiding deur die verkoop van die een kant eerste vooruit dat die ander kant sal verbeter in waarde voor verstryking. Opsies verskaf alternatiewe wat gebruik kan word as die mark gebeure ontvou. 'N Lang straddle is 'n goeie voorbeeld van hoe 'n verspreiding kan verander en omskep van 'n mark neutrale posisie in 'n volstrekte lang posisie wat kan voortgaan om voordeel te trek indien die mark gaan voort om te tendens. Dit is belangrik om daarop te let dat dit slegs een gebruik vir die straddle handel strategie. Jy kan meer leer oor handel weerskante oor die lang termyn hier. Verder kan meer risiko verdraagsaam handelaars die tradisionele lang straddle flip in 'n kort posisie wat sal voordeel trek uit die deflasie in opsie pryse volgende groot aankondiging. Jy kan meer leer oor kort weerskante hier. Verdienste Game Plan Lae Risiko Hoë Return Opsie speel Wat as jy 'n nuwe inkomstestroom kan voeg, dan sou dit jou lewe verander Voeg 'n nuwe inkomstestroom kan jare neem om te bereik met inagneming van die bedrag van onderwys en werk wat is gewoonlik nodig. Maar wat as jy kan leer hoe om 'n nuwe inkomstestroom uit Trading week opsies te voeg op aandele verslagdoening verdienste. Deel van my missie by Power Cycle Trading is om ander handelaars wat ek weet oor die handel met die klem op weeklikse opsies en termynkontrakte te leer. Ek het 'n professionele handelaar vir meer as 30 jaar en handel opsies sedert 1987, so ek het 'n baie goeie kennis en ervaring wat ek nou in staat om te deel met my lede en studente. Die Verdien Verwarring Het jy opgemerk hoe verdienste is vreeslik en die voorraad styg Of verdienste uit die kaarte fantasties en die voorraad gaan af Wat is met dit wat as jy 'n maklike strategie wat winste vasgevang maak nie saak wat die gek verdienste reaksies was moes Trading verdienste bied 'n groot geleentheid vir die paar handelaars wat die kennis en vaardighede om te spring op hierdie opportunistiese ambagte het. Met elke handel strategie die duiwel is in die besonderhede, maar nou sal jy die kans om te leer en te verstaan ​​hierdie besonderhede van 'n veteraan opsie handelaar met meer as 3 dekades se ervaring het. Ek het begin handel opsies in die 80 de en nie in 'n klein manier. Ek het begin in 'n baie groot manier, handel opsies op lading van buitelandse ru-olie en ek persoonlik verhandel miljoene vate van hierdie opsie afgeleides. In 2009 het ek begin 'n institusionele, oor die toonbank ru-olie opsies makelaar lessenaar vir die grootste in private besit olie stel maatskappy in die wêreld. So ek het 'n paar wenke wat ek kan gee. Om jou te help voordeel te trek uit die groot handel geleenthede wat elke verdien seisoen sit ek saam 'n Boot Camp oor hoe om verdienste vir groot winste met behulp van weeklikse opsies en pare handel te ontgin gebeur. Dit Boot Camp is alles joune en op die vraag in 'n 210 minute opname wat opgedeel word in 30 minute modules vir maklik lees. Plus my gedetailleerde natuurlik Power Point al aalmoese. Die kursus sluit 'n verdienste Handel Biblioteek van 32 gedetailleerde weeklikse opsie verdien handel voorbeelde. Dit is 'n omvattende biblioteek van handel voorbeelde wat jou sal help om beter te verstaan ​​hierdie strategieë en lewend die leerproses. Hier is 'n paar inkomste ambagte met behulp van een van die Nie-directional Weeklikse opsie-strategieë sal jy leer: Dit Verdienste Boot Camp is gepak met handel inligting, ek gedek letterlik alles wat jy nodig het om verdienste my geheime lae risiko handel, hoë hefboom lae koste strategie, staking ontleding wenke, wisselvalligheid speel, voorraad seleksie en nog baie meer. Plus my al nuwe markneutrale Verdienste Trend strategie in hierdie Boot Camp Ek sal kry jy gereed vir die maak van winste, wat soms groot kan wees, deur die deel van al my verdienste strategieë met jou. Ek wil hê jy moet ophou om 'n toeskouer en 'n speler wat 'n groot wins maak deur gebruik te maak van die mark se wisselvalligheid omliggende verdienste. Hi Larry, Hi Larry, ek het dit baie geniet jou handel verdienste natuurlik. Ek het gevind dat jou opleiding is maklik om te volg hoe jy dit doen. Alles wat ek van julle ontvang het, top was. Dankie Larry Ek wil u bedank vir die onderrig van my (en ander) die verdienste handel stelsel. Ek het net 'n goeie geld op GMCR (kort IC) en op CRM (IC) verlede week. Ek het 'n 90 wen koers (papier handel leef dan handel) met behulp van jou metode. Ons sien daarna uit om die volgende verdienste seisoen Larry doen 'n ongelooflike werk te verduidelik die inligting sodat selfs nuwer handelaars maklik die materiaal kan verstaan. Hy neem ook in ag neem dat nie almal daar buite is die handel groot rekeninge nog nie neerbuigend in sy aanbiedings, en ek waardeer dat ek dit baie geniet jou inkomste Natuurlik is verdienste in een dag om te betaal vir die verdienste werkswinkel. Een goeie handel meer as gedek deur die loop. Jy het 'n baie duidelike en bemoedigende onderrigstyl. Dankie Hier is wat s gedek: My 3 gunsteling neutraal nie directional weeklikse opsie-strategieë vir verhandeling verdienste Hoe om die beste neutraal nie directional weeklikse opsie-strategieë gebaseer op die geïmpliseerde Geprojekteerde Move Historiese Statistiek van die voorraad Hoe toe op te rig alle handel strategieë te kies hoe om ambagte in opsie verval bestuur 'n bietjie bekend, lae koste, omskryf risiko, premie versameling strategie wat 'n ideaal vir die handel 'n verdienste break-out. Hier is wat stakings beste werk. Indien jy gaan ver uit die geld of beslote in U sal vind. Hoe om voordeel te trek uit 'n hoë opsie wisselvalligheid te neem vir jou opsie verdienste speel hoe om te verdedig bestuur 'n opsie handel verkeerd geloop Die keuse van reg aandele vir 'n verdienste ambagte is baie belangrik vir die sukses van 'n opsie strategie. Jy sal leer hoe om my 7 stap keuringsproses wat maak die bou van 'n horlosie lys van groot handel aandele maklik om te doen Stap-vir-stap gids vir die gebruik Stock pare vir die vang van 'n voor - of na-verdienste tendens met 'n verminderde risiko mark Hoe om te gebruik uit te voer 'n pare Trend Handel met behulp van sintetiese opsies om jou te red die tyd werk van die vind van die beste aandele handel te dryf in verdienste Ek het al hierdie dinge vir jou gedoen. Jy sal my Verdienste Watch List ontvang van die beste Aandeel om voordeel te trek uit hierdie Verdien seisoen Plus my horlosie lys van Top Verdienste pare vir voor - post-verdienste tendens bedrywe op grond van vorige statistieke van 'n verdienste tendens Hierdie lys vertoon. Aandele wat weekliks opsies aandele wat meer as 1 miljoen aandele per dag verhandel het. Moet likiditeit Lys van alle toekomstige verdienste gesorteer vir volgende op Tracks straddle koste vir wisselvalligheid, in verdienste shows Geïmpliseerde Move gebaseer op pre-verdienste wisselvalligheid bied die opsie Skewe vir potensiële post verdien rigting Voor Post Verdien beweeg vanaf 1 dag na verdienste vrylating tot 21 dae nadat Historiese statistieke uit die verlede verdienste toon tendens Jy sal leer hoe om aandele rang wat gebaseer is op hul afgelope wisselvalligheid in verdienste. Hierdie analise sal jou help in die bou van jou toekoms lys van aandele wat die hoogste waarskynlikheid vir groot skuiwe in verdienste het. Verstaan ​​wisselvalligheid hoe om dit te gebruik tydens verdienste is 'n belangrike komponent vir suksesvolle verdien ambagte Ek sal julle al hierdie dinge te leer en 'n hele klomp meer in hierdie kragtige strategieë vir Verdien seisoen Winste Boot Camp en as 'n bonus wat jy ontvang. Opsie Trading Made Simple Kursus Prys 147 Free as 'n bonus. Hierdie benadering neem die eenvoud van die gebruik van die opsie delta vir verhandeling opsies en opsie versprei, om 'n beter handel besluite te neem, sodat jy kan begin wen Ons praktiese manier om opsies word oorweeg in ons Opsie Trading Made Simple mini-kursus handel. Hierdie kursus sal loop jy deur alles wat jy nodig het om te weet oor hoe om geld te maak deur die gebruik van die opsies. Jy sal kry Die Opsie Trading Made Simple handleiding Video: Wat is die opsie Delta Hoe word dit gebruik Video: Voorbeelde op Hoe om te gebruik Opsie Delta Video: Voorbeelde op Hoe om te gebruik Opsie Delta vir Opsie Smeer Trading. Jy sal leer hoe om Kies die optimum trefprys vir oproepe en sit Beter bestuur opsie handel risiko Bepaal die risiko-tot-beloning van 'n handelsmerk Konstrueer kombinasie opsie posisies Bereken wins teikens en stop verlies vlakke vir opsie versprei op verskillende prys punte kragtige strategieë vir verdien seisoen Winste Boot Camp Jy sal ontvang: Toegang tot lewe verdienste Workshop (210 minute) Gedetailleerde PowerPoint van Event Hand uit, Best Aandeel om handel te dryf in die hand uit, Best Voorrade vir Post verdien pare om handel verdienste Data Sheet Pre-verdienste 9-stap Stock dop Check Lys Verdienste Ontleding Werkkaart Verdienste Biblioteek Opsie Trading Made Simple I m Gereed vir die kragtige strategieë vir verdien seisoen Winste Boot Camp Hoekom sou jy luister na my Trading is my passie. Ek het geweet dit in my twintigs, en dit is die loopbaanrigting ek gekies het om na te streef. Oor die afgelope drie dekades het ek vyf is aktief handel in die finansiële markte. Uiteindelik, as uitvoerende vise-president van een van die grootste internasionale olie handel maatskappye in die wêreld, het ek daarin geslaag die internasionale olie handel waar ons verhandel en bestuur miljarde dollars ter waarde van olie, buitelandse valuta en finansiële markte afgeleides. My handel groep was een van die eerstes wat handel oor die toonbank opsies op lading van buitelandse ru-olie en verhandel miljoene vate van hierdie ru-olie opsiekontrakte. Ek vyf is betrokke by 'n aantal verskansingsfondse op 'n raadgewende basis en in 2009 het ek 'n oor die toonbank ru-olie opsies makelaars lessenaar vir die wêreld se grootste private besit olie stel maatskappy. Ek m nie 'n ou wat 'n paar jaar gelede opgestel winkel handel en gevind dat 'n stelsel wat gewerk het vir 'n paar jaar. Ek bring dekades van eerstehandse professionele ervaring handel miljarde dollars, en ek gretig met julle deel wat ek geleer het eerstehands dat die voor-weet, en jy kan nog nie ken nie. Ek het saam te stel wat ek geleer het en geskep Power Cycle Trading my lede wat ek ken, te kies en om hulle te help om beter handelaars, groot handelaars geword. En dit kos hulle 'n hele klomp minder as wat ek betaal om professioneel verhandel Hoekom doen ek dit Ek is op 'n punt in my lewe doen waar ek kan kies wat ek wil doen, en ek wil om ander te leer om suksesvol te handel. Ek wil my eie rekeninge te handel om inkomste te genereer. Ek wil ook om te kommunikeer met ander handelaars in 'n lewendige handel kamer met behulp van ons handel stelsel wat werk. So, dit is wat ek geskep het. Soos almal, ek wil 'n groot deel, sodat ek vyf saam 'n goeie een vir jou. Kyk bietjie na alles wat jy sal ontvang: Sodra jy registreer vir die program, sal jy 'n e-pos ontvang met besonderhede oor hoe om toegang te verkry tot al die materiaal. Ja ek nou gereed. Ek wil hoe leer hoe om inkomste vir groot winste met behulp van weeklikse opsies ontgin. Ek m moeg om 'n toeskouer en wil 'n speler in dié opportunistiese tyd van die jaar wees.

No comments:

Post a Comment